Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trouwen met een Irakees

  • Galactico

    Als jij zegt dat het zo is, waarom onderbouw je je verhaal niet dan?

    Het enige wat jij doet is klakkeloos de media na praten en met alle winden mee waaien.

    Als je wat over een neger zegt, dan ben je een racist.

    Als je wat over een jood zegt, dan ben je een anti-semiet.

    Als je wat over de moslim zegt, dan is het vrijheid van menings uiten!!!!!!!!! :? pfffffff

  • adri

    Je bevestigt alleen maar dat je selectief leest.

    Lees de berichten van Galactico nou nog eens door en roep niet zo maar wat.

  • adri

    Kap nou met je meeloperige gedrag als je geen eigen mening hebt.

    Lees nou eens terug wat je tot nu toe uitgekraamt hebt.

    Ik vind het nu wel mooi geweest en reageer niet meer.

    Jij mag nu echt het laatste woord hebben, dus doe je best.

  • Karin

    Okee, het laatste woord is van mij :D

    Ik wil alleen maar zeggen wat ik al vaker heb gezegd.

    Ik wil tegen alle mensen zeggen die geen verstand (willen) hebben van mensen met een ander cultuur, geloof, huidskleur:

    Leer de mensen kennen en ga ze niet gelijk beoordelen. Wij Nederlanders (ben oorspronkelijk geen Nederlander, maar voel me wel zo) moeten eens respect voor elkaar hebben. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed. Ik geef toe dat er rotte appels in de mand zitten. Ik geef toe dat er buitenlanders zich niet altijd gedragen. En ik geef ook toe dat sommige moslims problemen veroorzaken in onze prachtige samenleving. Maar ik wil ook toegeven dat er echt heeeeeel veeeel buitenlanders/moslims zijn, die geen problemen veroorzaken, zich goed gedragen en respect voor elkaar hebben. En hartstikke dankbaar zijn omdat ze in Nederland (mogen) leven.

    En als laats wil ik zeggen dat we niet iedereen over één kam moeten scheren. Want niet iedereen is het zelfde. Iedereen heeft zijn/haar eigen identiteit en eigen karakter.

    Dit was mijn laatste woord..met vriendelijke groeten :)

  • h

    ik ben zelf een irakees meisje

    irakezen mannen die zoiets zeggen willen later met een meisje trouwen van hun afkomst want hun ouders willen dat graag

    gr

  • Lateisha

    Going to put this atrilce to good use now.

  • Jaclyn

    Super informative writnig; keep it up.