Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trouwen met een Irakees

  • inge

    Mijn vriendin heeft een Irakeze vriend. Zij hebben het heel leuk samen en zien elkaar bijna elke dag. Volgens deze vriend kunnen zij ivm zijn cultuur en de Islam niet met elkaar trouwen. Dit klinkt mij nogal vreemd in de oren. Wie kan mij daar wat meer over vertellen.

    Met vriendelijke dank

  • eve

    Flauwekul!! Mijn man is ook irakees en hartstikke moslim.Ik denk dat als hij niet trouwen wil,meneer een vrouw of verloofde heeft in iraq.

  • ali

    Dat klinkt mij ook vreemd in de oren! Ik ben een Irakeze man en ben getrouwd met een Nederlandse vrouw. Het is in onze cultuur niet verboden om met een buitenlandse vrouw te trouwen. Die man houdt gewoon niet van jou vriendin en neemt haar in de maling. Geloof die verhaaltjes niet!

  • tamara

    nou dat is gewoon een msoesje om haar aan het lijntje te houden… Ze moeten juist trouwen

  • Mascha

    Ik ben getrouwd met een Koerdische man. Mijn man zei destijds dat ik zelf mocht kiezen of dat ik moslim wilde worden.Mijn man is niet radicaal. Als dat wel zo is dan kan dat een stuk moeilijker zijn vooral als zijn familie er niet achter staat. Ik ben zelfs tijdens ons huwelijk een wedergeboren christen geworden. Mijn man laat de keuze aan mij zolang het niet tussen ons in komt staan.inge schreef:

  • erwin

    ik ben blij voor ieder die geluk vind, laat dat duidelijk zijn, ik hoop echter dat jullie nooit het duivelse geloof van jullie mannen gaan aanbidden, dat jullie moreel sterk genoeg zijn om jullie kinderen niet dat geloof mee te geven maar hen christen/jood/buddhist laten worden, zodat we later niet tegen hen hoeven te vechten, succes allen en vooral macha, ik hoop dat je man het licht mag zien!!!

    erwin

  • Karin

    hoezo ‘duivelse geloof’ ??? Vind je de islam een duivels geloof.. Dan weet je er echt niets over. Je kijkt waarschijnlijk alleen naar de tv..en niet verder dan je neus lang is

    Ga maar eens lezen wat de islam inhoudt en kom dan maar adviezen geven aan mensen.

    Ik kan je veel sites geven zodat je begrijpt wat de islam is.

  • Ross

    Denk na voor je wat zegt

  • Karin

    Je hebt helemaal gelijk Ross..echt belachelijk wat erwin zegt

  • Mark

    Pijnlijk toch? De waarheid… Doe jezelf een plezier en ga een spelletje spelen op planet1000.com