Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onthoofding.

  • Max de leeuw.

    Waar zijn die mensen in “Hemelsnaam” meebezig,waarom zijn ze tijdens de oorlog,niet in het buitenland actief geweest.

    Waar waren ze toen ze te schijterig waren om “Saddam”te steunen??

    Nu kruipen ze uit hun “Verblijfplaats”,om hun stem te laten horen,maar voor mij op een niet juiste wijze.

    Ik heb de “beelden”van de onthoofdingen gezien,en daar is maar 1 antwoord op: Sorry mensen die hier voor verantwoordelijk zijn,dit is echt niet de oplossing.

  • Lujane

    Beste Max de Leeuw,

    Ik vind het ook verschrikkelijk wat die mensen allemaal doen. Dat zijn echte terroristen.

    Waar ik me vooral om erger is dat de mensen die zulke dingen doen (gijzelen, onthoofden en verzet plegen) allemaal buitenlanders zijn. Ze zijn geen Irakezen. Al-Zarqawy is geen irakees…hij is een Jordanier en de meeste mensen die een zelfmoord aanslag plegen komen uit Iran. Wat ik niet begrijpen kan is: waarom gaan zij niet naar hun eigen land , ik gun het geen één land om zulke nare dingen mee te maken, maar wat hebben zij te zoeken in Irak!!

    De meeste Irakezen zijn er tegen. Wat echt jammer is, dat er nu een hele slechte beeld van Irak en de Irakezen wordt geschetst. De mensen die geen verstand van Irak en de Irakezen hebben denken nu dat alle irakezen zo zijn. Maar mensen dat is absoluut niet zo!

    Wat ik ook niet begrijp is dat de terroristen zeggen dat ze tegen Amerika en de bondgenoten zijn , maar met hun domme acties vermoorden ze meer Irakezen dan buitenlanders. En ik vind het echt een schande dat de landen waar de terroristen vandaan komen (Iran , Jordanie etc.) niets er tegen doen. Ze zien dat Irak verslechtert door die terroristen en ze weten dat de terroristen uit hun land komen, maar toch doen ze niets.

    Wel vind ik dat het mede de schuld is van de Amerikanen. Zij hebben de grenzen niet goed beveiligd toen ze Irak binnenvielen. Zo konden ‘slechte mensen’ makkelijk Irak ingaan.

    De Irakezen in Irak en buiten Irak willen dat die terroristen weg gaan, zodat de Irakezen eindelijk hun land kunnen opbouwen. En ik hoop dat Irak zo snel mogelijk wordt opgebouwd zodat de Irakezen eindelijk in vrede en veiligheid komt.

    Met vriendelijke groet,

    Een Irakeze- Nederlander

  • Max de Leeuw.

    Dank voor de ondersteuning op mijn bericht,hoop dat er nog veel reacties mogen volgen.

    Ben op type gebied geen Pro,maar ik vindt toch dat er meer“ MENSEN”,zouden moeten reageren.

    In een film is dit “Slachtwerk” wel aan te zien,maar de de beelden LIVE,Nee daar bedank ik voor.

    Heb ze 1 keer gezien,en walgde ervan.

    Wat voor Religie je ook in gelooft,dit kan niet de oplossing zijn.

    Heb absoluut niets tegen:Ras-Cultuur-Geloof-Huidskleur,maarwe leven met ons allen op 1 aardbol,en waarom kunnen we er nou niet het beste van maken.

    Lujane schreef:

    >

    > Beste Max de Leeuw,

    >

    > Ik vind het ook verschrikkelijk wat die mensen allemaal doen.

    > Dat zijn echte terroristen.

    > Waar ik me vooral om erger is dat de mensen die zulke dingen

    > doen (gijzelen, onthoofden en verzet plegen) allemaal

    > buitenlanders zijn. Ze zijn geen Irakezen. Al-Zarqawy is geen

    > irakees…hij is een Jordanier en de meeste mensen die een

    > zelfmoord aanslag plegen komen uit Iran. Wat ik niet

    > begrijpen kan is: waarom gaan zij niet naar hun eigen land ,

    > ik gun het geen één land om zulke nare dingen mee te maken,

    > maar wat hebben zij te zoeken in Irak!!

    >

    > De meeste Irakezen zijn er tegen. Wat echt jammer is, dat er

    > nu een hele slechte beeld van Irak en de Irakezen wordt

    > geschetst. De mensen die geen verstand van Irak en de

    > Irakezen hebben denken nu dat alle irakezen zo zijn. Maar

    > mensen dat is absoluut niet zo!

    >

    > Wat ik ook niet begrijp is dat de terroristen zeggen dat ze

    > tegen Amerika en de bondgenoten zijn , maar met hun domme

    > acties vermoorden ze meer Irakezen dan buitenlanders. En ik

    > vind het echt een schande dat de landen waar de terroristen

    > vandaan komen (Iran , Jordanie etc.) niets er tegen doen. Ze

    > zien dat Irak verslechtert door die terroristen en ze weten

    > dat de terroristen uit hun land komen, maar toch doen ze niets.

    >

    > Wel vind ik dat het mede de schuld is van de Amerikanen. Zij

    > hebben de grenzen niet goed beveiligd toen ze Irak

    > binnenvielen. Zo konden ‘slechte mensen’ makkelijk Irak ingaan.

    >

    >

    > De Irakezen in Irak en buiten Irak willen dat die terroristen

    > weg gaan, zodat de Irakezen eindelijk hun land kunnen

    > opbouwen. En ik hoop dat Irak zo snel mogelijk wordt

    > opgebouwd zodat de Irakezen eindelijk in vrede en veiligheid

    > komt.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    > Een Irakeze- Nederlander

  • Patrick

    Weerzinwekkend Max die onthoofdingen, walgelijk en afschuwelijk, ik heb er geen woorden voor. :(

    Het geeft duidelijk met wat voor soort lieden we te maken hebben.

  • Katja

    OOrlog dan wel????????????????????

  • Max de Leeuw.

    Katja,leg eens uit!!!!!

  • rene

    vraag me af waar ik die website kan vinden met beelden van de onthoofdingen…ben geen horrorfan hoor,maar wil gewoon weten wat er allemaal waar is wat je in de kranten leest.

  • Meryem

    Toch wel opmerkelijk dat er gisteravond twee prominente Britse moslims naar Irak zijn gegaan om de moslimleiders aldaar onder druk te zetten om de ontvoerde Bigley vrij te laten. Ik heb geen idee of het helpt, maar het gebaar is positief.

  • Meryem

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/article14214991.ece

  • Lujane

    De islam keurt zulk agressief gedrag ook niet goed. Onthoofdingen hebben helemaal niets met de Islam te maken.

    Alle moslims zijn tegen de onthoofdingen, gijzelingen etc.ect. En willen dat alle gijzelaars weer vrijgelaten worden.