Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sattar Abdul Hussein

  • Rentia

    Ik ben voor een reunie op zoek naar mijn oude huisgenoot Sattar Abdul Hoessein. Sattar komt uit Irak en heeft in Nijmegen tandheelkunde gestudeerd. Hij heeft de studie niet afgemaakt. Het laatste dat ik van hem weet is dat hij in Arnhem een soort groentewinkel had en dat hij zou gaan trouwen met een Iraaks meisje, Heba. Sattar is denk ik tussen de 30 en 35 jaar oud.

    Weet iemand nog een geschikt forum waar ik mijn bericht op kan plaatsen, zodat mij verzoek veel Irakezen bereikt?

  • Rentia

    Weet echt niemand via welke weg ik hem kan vinden? Hij mag echt niet ontbreken op ons feest!

  • LadyBird

    I woon in Arnhem heb een tip voor mij dan can ik hem zoeken voor jou

  • Rentia

    Bedoel je met ‘tip’ informatie of bedoel je met ‘tip’ geld?

    Ik zou het fijn vinden als je hem kunt vinden, maar ik kan je daarvoor geen geld geven. Als je informatie voor mij hebt, kan ik ook zelf verder zoeken.

    Laat me weten wat je kunt doen!

  • LadyBird

    God damnt ik bedoel informatie hoe ziet hij er uit…ect

  • Inaam al-Jazaeri

    Hoi,

    Ik ken Sattar heel goed en Heba ook en ze hebben inmiddels twee meisjes gekregen, maar weet niet of dat nog zin voor jou heeft. Ik heb Irak pagina voor het eerst vandaag bezocht, omdat ik iets aan het zoeken ben. Afgelopen maandag ben ik terug uit Irak gekomen en ga een project voor de vrouwen daar opzetten. Ik ben opzoek naar eventuele Nederlandse steden die een band met steden ik Irak hebben en als er zo iets niet bestaat, kan iemand mij zeggen hoe we dat kunnen doen?

    Veel groeten aan alle lezers van Anaam,

  • Rentia

    Hoi,

    Dankjewel voor je bericht! De reunie is inderdaad inmiddels geweest, maar iedereen vond het erg jammer dat we Sattar niet hadden gevonden. Ik vind het dus nog steeds erg leuk om eens met hem te mailen en te horen hoe het met hem gaat. Woont hij nog in Nederland of is hij weer terug naar Irak?

    Misschien wil je mij zijn (mail)adres geven, als hij dat goed vindt? Anders kan ik jou mijn adres toemailen.

    Ik kan je helaas niet helpen aan een Nederlandse gemeente, omdat ik helemaal geen personen ken die bij een gemeente werken. Maar ik wens je veel succes met je project voor vrouwen in Irak, ik hoop dat het goed gaat lopen!

    Inaam al-Jazaeri schreef: