Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heus

  • Hulio

    Anders lullen jullie alleen maar over Amerikanen… Die verneuken het inderdaad met de engelsen jah, maar wij zijn de enige coalitemacht, die de IP en de ING zelf het werk laat opknappen, en helpt als zij daarom vragen. Verder leren wij ze Vehicle Checkpoints uit te voeren, en meer van dat soort dingen.

    Het vreemde is, dat de burgers hier in Samawah geen respect hebben voor de politie als we samen optreden, maar wanneer wij iets tegen ze zeggen dat ze direct luisteren….

    Kwestie van respect, omdat de politie ed hier zo corrupt is als de pest…

    Wij bezetten echt niets hier in as Samawah hoor… maar ja, dat snappen hoopjes van jullie linkse kutburgers toch niet… Net of wij alleen amerika maar volgen… Waarom zitten we dan in de province of love, en niet in bagdad?

    Groeten van een militair van SFIR 4

  • Lujane

    Beste Militair van SFIR 4,

    Ik heb veel respect voor jullie (nederlandse soldaten) Omdat jullie in Irak zijn om te helpen het land op te bouwen.

    Maar ik snap niet, waarom u/jij een hele bevolking over één kam scheert en zo negatief over ze praat.

    Ik kijk vaak naar de Iraakse tv en ik zie dat de Irakezen en vooral de mensen die in Samawah wonen jullie erg dankbaar zijn. Ik ben laatst zelf ook in Irak geweest en ik heb gezien dat jullie (nederlandse soldaten) de meest geliefde soldaten zijn.

    En ze zijn echt niet tegen de Nederlanders. Als je alleen het woord ‘Hollanda’ zegt, dan kijkt iedereen blij. Nederland wordt als een vriendelijk land gezien, die Irak ECHT wil helpen, en niet bezetten.

    Als de mensen de Nederlandse soldaten niet daar willen hebben, dan hadden jullie het allang gemerkt. Want kijk maar, er zijn nu alleen maar 2 Nederlandse soldaten gedood, wat op zich heel weinig is als je het vergelijkt met soldaten uit andere landen zolas: polen en italianen enzovoort.

    En ze snappen heus dat jullie niet komen bezetten, maar helpen.

    Dus wat ik eigelijk wil zeggen is, is dat wij irakezen, in nederland, in irak en in de hele wereld jullie nederlanders erg dankbaar zijn, dat jullie ons (irakezen) willen helpen.

    En ik hoop dat alle nederlandse soldaten gezond en veilig naar Nederland komen en trots kunnen zijn op het geweldige werk dat ze hebben geleverd.

    Met vriendelijke groet,

    Een Irakeze-Nederlander die de Nederlanders erg dankbaar is, omdat ze Irak willen helpen met de wederopbouw

  • martin

    ik ben net 12 weken in bagdad geweest om een e-centrale weer op de rit te krijgen,wij doen noeg iets voor het land ,maar die ned. landse militairen doen helemaal niets alleen ons geld opmaken.

  • Lujane

    Hoezo jullie geld opmaken?

    Ze helpen de bevolking en helpen het land op te bouwen. Als ze echt niets deden dan was het volk allang in opstand gekomen. De Nederlandse militairen zijn de meest geliefde militairen in irak.