Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik@home.nl

  • beek

    Tja wat zal ik zeggen.Wat bepaalde amerikanen doen nu in irak kan echt niet.Daar ben ik het helemaal mee eens.Maar zijn we dan vergeten hoe ze die amerikanen gevild hebben door de straten gesleept hebben en daarna aan een brug hebben opgehangen.Ik vind dit veel erger.Het is net of wij ons aan alle regels dienen tehouden.Als wij die regels overtreden dan valt de hele wereld daar over.Maar mensen onthoofden op tv en ze aan de brug hangen komt maar 10 sec in het nieuws.Amerika kan 2 dingen doen.Of terug trekken uit de hele arabishe wereld en ze het zelf daar laten uitzoeken.Dus ook geen contact meer houden met die landen.Het geetter daar duurt al eeuwen dus dat los je niet op in een veroveringetje op irak.

    Of amerika moet het dan maar goed afmaken en er een hele grote bom op gooien.

    Als ik ook het nieuws opzet dan zie ik de mensen in die landen en dan denk ik wat een arggressie.Die mensen kunnen gewoon niet normaal doen.laat ze het daar maar zelf oplossen.

    Nou dit wou ik kwijt

  • Tinus

    Helemaal mee eens!!!!!!!

  • pipo

    Waarom al dat gepraat over de Amerikanen, kijk en lees eens over wat onze jongens en meiden daar doen, die proberen juist het vertrouwen van de mensen te winnen zodat ze dadelijk zelf kunnen beslissen wat ze willen in hun eigen land.

    Er worden tal van projecten ondersteund, maar op tv en in de kranten krijg je alleen maar narigheid te zien, heel veel mensen uit irak zijn blij met de hulp die ze krijgen waarom wordt daar eens niks van gezegt????? vind ik jammer!!!!

  • eve

    belachelijk wat jij zegt.Weet je eigenlijk wel hoe het is om daar te leven?De irakezen hebben hier niet om gevraagd.Misschien moeten ze jou daar maar eens een paar weken laten blijven en dan kun je je oordeel geven.beek schreef:

    >

    > Tja wat zal ik zeggen.Wat bepaalde amerikanen doen nu in irak

    > kan echt niet.Daar ben ik het helemaal mee eens.Maar zijn we

    > dan vergeten hoe ze die amerikanen gevild hebben door de

    > straten gesleept hebben en daarna aan een brug hebben

    > opgehangen.Ik vind dit veel erger.Het is net of wij ons aan

    > alle regels dienen tehouden.Als wij die regels overtreden dan

    > valt de hele wereld daar over.Maar mensen onthoofden op tv en

    > ze aan de brug hangen komt maar 10 sec in het nieuws.Amerika

    > kan 2 dingen doen.Of terug trekken uit de hele arabishe

    > wereld en ze het zelf daar laten uitzoeken.Dus ook geen

    > contact meer houden met die landen.Het geetter daar duurt al

    > eeuwen dus dat los je niet op in een veroveringetje op irak.

    >

    > Of amerika moet het dan maar goed afmaken en er een hele

    > grote bom op gooien.

    > Als ik ook het nieuws opzet dan zie ik de mensen in die

    > landen en dan denk ik wat een arggressie.Die mensen kunnen

    > gewoon niet normaal doen.laat ze het daar maar zelf oplossen.

    >

    > Nou dit wou ik kwijt

  • Ben

    Komiek…Eerst zeg je dat ze een grote bom op Irak moeten gooien en vervolgens verwonder je over de agressie in het land…

    Voor jou is een goed spreekwoord…Verbeter de wereld en begin bij jezelf

  • Farshad Bashir

    Snap het dan: ze zitten in Irak om zoveel mogelijk olie daar uit te pompen zodat de prijs onder de 10 dollar per vat komt.

    Maar ze hebben het een beetje verkeerd aangepakt en nu betalen we allemaal 45 dollar… dankzij onze grote kapitalistische vrienden uit Amerika

    Maar jah, kapitalisten snappen toch niks…

  • Karin

    “Tja wat zal ik zeggen.Wat bepaalde amerikanen doen nu in irak kan echt niet.Daar ben ik het helemaal mee eens.Maar zijn we dan vergeten hoe ze die amerikanen gevild hebben door de straten gesleept hebben en daarna aan een brug hebben opgehangen.”

    Als de Amerikanen niet in Irak waren, dan werden ze ook niet gevild en opgehangen aan de brug!!

    Wat vind je van de gebeurtenissen in de abu-graip gevangenis? Kan dat wel dan? Houden jullie je aan de regels?

    Wat er allemaal in Irak gebeurd is fout, van de Iraakse en van de Amerikaanse kant. Maar dan moet je de Amerikanen niet gaan verdedigen zij hebben mensen vermoord, gemarteld en vernederd. En niet te vergeten ZIJ zijn Irak binnegevallen, dus je zou kunnen verwachten dat er verzet is van de Iraakse kant, en dat er zulke dingen zouden gebeuren

    En de wereld zegt er iets van als Amerika iets fouts doet, want zij is immers de ‘Grote Democratie’ die zogenaamd slimmer is dan de Irakezen. Dus zij zouden het allemaal beter moeten weten, maar NEE , zij doen het hartstikke fout!

    Nou dit wou ik even kwijt

  • gringo

    het gaat niet om de hulp maaaaar dat het nog steeds een bezet land is en dat nederland nog steeds buiten de VN troepen daar heeft ja troepp ppppppppppppppppppp

    dropperdpipo schreef:

    >

    > Waarom al dat gepraat over de Amerikanen, kijk en lees eens

    > over wat onze jongens en meiden daar doen, die proberen juist

    > het vertrouwen van de mensen te winnen zodat ze dadelijk zelf

    > kunnen beslissen wat ze willen in hun eigen land.

    > Er worden tal van projecten ondersteund, maar op tv en in de

    > kranten krijg je alleen maar narigheid te zien, heel veel

    > mensen uit irak zijn blij met de hulp die ze krijgen waarom

    > wordt daar eens niks van gezegt????? vind ik jammer!!!!

  • gringo

    nou wat ik kwijt wou

    De Amerikanen hebben daar niks te zoeken en de hele bezettings macht heeft in Iraq niks te zoeken dus elke kop die ze eraf hakken juich ik toe zo simpel is dat het is nog steeds een bezettings macht dus dan is alles toegestaan.

    dood en verderf. ze zijn alleen op hun eigen gewin uit en niet voor de bevolking

    gegroetbeek schreef:

    >

    > Tja wat zal ik zeggen.Wat bepaalde amerikanen doen nu in irak

    > kan echt niet.Daar ben ik het helemaal mee eens.Maar zijn we

    > dan vergeten hoe ze die amerikanen gevild hebben door de

    > straten gesleept hebben en daarna aan een brug hebben

    > opgehangen.Ik vind dit veel erger.Het is net of wij ons aan

    > alle regels dienen tehouden.Als wij die regels overtreden dan

    > valt de hele wereld daar over.Maar mensen onthoofden op tv en

    > ze aan de brug hangen komt maar 10 sec in het nieuws.Amerika

    > kan 2 dingen doen.Of terug trekken uit de hele arabishe

    > wereld en ze het zelf daar laten uitzoeken.Dus ook geen

    > contact meer houden met die landen.Het geetter daar duurt al

    > eeuwen dus dat los je niet op in een veroveringetje op irak.

    >

    > Of amerika moet het dan maar goed afmaken en er een hele

    > grote bom op gooien.

    > Als ik ook het nieuws opzet dan zie ik de mensen in die

    > landen en dan denk ik wat een arggressie.Die mensen kunnen

    > gewoon niet normaal doen.laat ze het daar maar zelf oplossen.

    >

    > Nou dit wou ik kwijt