Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help De In Nederlander Irak keesen

  • peter

    Hallo wie wel er helpen met de Irakees in Nederland dat ze een verblijfverguning krijgen en wij zijn stichting Paximmanuelark wij zijn er voor deze mensen

    en er is geld nodig om irak en hun famlie help hun stort u een bij dragen daar voor op Rekening S N S Bank nr.94.23.02.672.Paximmanuelark Postbus 40032.6504 AA Nijmegen ons dank is groot aan u oke hun Rekeming op u steun en toe verlaat

    ik ben zelf meteen Iraksees vrouw gaan ik dit jaar trouwen ik zit me er voor in u stuin is echt nodig hier aan ook als mensen weet die hulp nodig kan u ze bij ons aan geven wij kennen we door u tip hun helpen

  • Nick Reting

    Ja ik heb een bedrag over gemaakt op u bank Reking bij deze steun ik als Nederlander irak dat is goed hoop dat u goed besteet u info..is erg indrukwekonden

    daarom heb ik gedaan nou ander persoen doe ook mee

  • P M Bosse

    Ik hoop dat het onterecht is maar ik krijg een ongemakkelijk gevoel bij dit bericht met gironr van de een of andere vage organisatie en het bericht van Nick (?) OF je bent dezelde als <> OF je bent wel heeeel naief Nick!

    Ik denk dat geld overmaken naar bv Vluchtelingenwerk een betere optie is. En zeker vertrouwder……

  • Luk

    De Nederlanders in Irak helpen, dat kan door ze terug naar huis te halen. Ze hebben er niets te zoeken en zijn er ongewenst.

    Het geld dat uitgegeven wordt om in Irak een bezettingsleger te handhaven kan veel beter besteed worden in Nederland zelf.

    Luk

    SOS Kinderen Irak Nl

  • grabbelton

    jaikwil